באופן מוחלט להצעתו של אחד מהיועצים מחוץ לארץ,
שהעובדות הקבועות תבואנה לאחר שעה 10,
כדי להעיר את הילדים המרטיבים.
העובדת הכי טובה, עייפה לאחר יום עבודה,
רוצה לישון וחייבת לשנות את תוכנית הערב, המגיעה לה באופן חוקי.
זכותה להחליט לטובתה (שינה, הרצאה, ספר, ישיבה וכד'),
ואף עם הרצון הכי חזק תמלא את עבודתה מהר או בלי סבלנות.
מספיק לגרום להתנגדות  והתעקשות אצל ילד עצבני,

שמגיעה לו ברגע זה הרבה החלטיות ידידותית, שקט וסבלנות .

שבוע שמירה, אנחנו חוזרות ומציינות כל פרק זמן,
במשך שנים יעשיר ויחזק ניסיון של כל העובדות,
יאפשר לגלות בעיות סודיות של הרגשות מתחלפות,
ומצבי רוח רעים של החניכים הבעייתי.

חיזוק הקשר של העובדת-מחנכת עם ילד,
אשר במשך היום, בחבורה רעשנית, אין לה גישה  ישירה,
ואשר מאד דרושה להבנה הדדית,
כאשר הילד המסכן והבודד מחכה לרגע בו ירדם.

(למזל רוב הילדים נרדמים מיד, שינה בריאה ומועילה,
אבל את העין והמחשבה של המחנכת,
יש להקדיש לילדים הדורשים דאגה מיוחדת).

נגישות